מדיניות ביטולים

מדיניות החזרת מוצרים / ביטול עסקה והחזר כספי

כללי ביטול מלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם מחייבים.
מדיניות החזרת מוצרים שלא עקב פגם "ע"פ תקנות ביטול עסקה – התשע"א 2010

 

ניתן להחזיר או להחליף מוצר רק בהתאם לתנאים האמורים להלן:

  • החזרה / החלפת מוצר עד 14 יום ממועד האספקה וכנגד הצגת קבלה מקורית, הסכום ששולם אמצעי התשלום וכאשר זה נפרע.
  • יתקבלו להחזרה / להחלפה רק מוצרים שלמים שלא נפגמו, באריזתם המקורית ובלבד שבמוצרים לא נעשה כל שימוש.
  • במקרה התנאים, והיה אושר להחזרה, הוא יוחזר על ידי המנוי ועל חשבונו.
  • לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שהלקוח קיבל כהטבה בגין רכישה.
  • במידה ובוצעה התקנה עצמית שלא ע"י מתקין מוסמך (בתמיכה לקבלה / חשבונית מס) המוצר לא יוחלף ולא יוחזר ולמנוי לא תהיה כל טענה בנדון.

 

זיכויים בגין שירות חודשי

  • תשלום בגין שירות חודשי, והיה ושולם לשנה מראש, הם לא יוחזרו.
  • תשלום בגין שירות חודשי, היה ושולם באמצעות הוראת קבע, החיוב יבוטל לאחר 60 יום מביטול העסקה. עד אז יחויב כרגיל לשירות.

 

תשלום / החזר כספי

  • לא ניתן לבטל תשלום/ים משום סיבה שעולה על הפרק כולל צ'קים דחויים שטרם נפרעו או הופקדו.
    במידה ובוטלה עסקה ושולם אשראי או בצקי/ם גם דחוי, אלה יהיו מחויבים בהפקדת פירעון.
  • במידה ותחול סיטואציה להחזר כספי, יוחזרו בין 30 יום או עד 90 יום לאחר הפירעון.
  • העומד בתנאי מדיניות החזרה, ינוכה מערך עסקת רכישת המוצר סך 15%.
  • כמו כן, כפוף למדיניות המוצר הספציפי.

 

 

Print Friendly, PDF & Email